niedziela, 17 sierpnia 2014

pink and beige

Witajcie Kochani!
Różowy to jeden z moich ulubionych kolorów, uwielbiam go łączyć ze wszystkim! Lato to najlepsza pora na noszenie jaskrawych i pastelowych kolorów, a ja w takich najlepiej się czuję ;-)
Zakochałam się w tej gipiurowej spódniczce i strasznie ubolewam, że pogoda się popsuła i musiałam ukryć ją w szafie na jakiś czas.
To moja pierwsza stylizacja, ale mam nadzieję, że teraz będzie ich coraz więcej, a Wam będą się podobały.
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłej niedzieli oraz dobrego rozpoczęcia tygodnia! ;-)









Bluzka- Bershka
Spódniczka- no name
Torebka- Atmosphere
Buty- Peacocks


Buziaki, Klaudia! :-)

2 komentarze:

  1. Wszystko ładnie zgrane, nie przesadzone, torebka i buty - fenomenalne.

    http://szmatyswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń